EEN GREEP UIT ONZE FUNCTIONALITEITEN

Digitale efficientie, ultiem gebruiksgemak.

Blijf als team op elk moment op de hoogte, via smartphone, tablet of PC

Inbox user interface

Eenvoudig dossiers beheren en delen

Deel op een eenvoudige en veilige manier uw dossiers met klanten, confraters en rechtbanken. Daarnaast kunnen dossiers ook heel gemakkelijk via mail doorgestuurd worden, aangezien de software verbonden is aan Office 365.

Efficiëntere behandeling van uw communicatie

Beheer alle communicatie in Legal Square, zoals E-mail, Whatsapp en SMS. Berichten worden automatisch getrieerd en toegewezen aan de verantwoordelijke mederwerker.

Inbox user interface
Inbox user interface

Live tijdlijn

De live tijdlijn helpt u 100% transparantie binnen het kantoor te bekomen. Raadpleeg in een oogopslag wie welke stappen wanneer heeft ondernomen. De tijdlijn visualiseert het complexe verloop van een dossier op een eenvoudige manier voor iedereen.

Klantenportaal op maat

Bespaar talloze telefoons per dag door het klantenportaal van Legal Square. Al uw klanten kunnen hierop inloggen en de status van hun dossiers raadplegen. Daarnaast heeft de klant ook de mogelijkheid nieuwe informatie aan te leveren via het portaal.

Inbox user interface
Inbox user interface

Documenten, communicatie en contacten op één plaats

Het platform brengt deze 3 belangrijke pijlers samen. Deze tool zal helpen om de communicatie over documenten op een efficiënte manier bij de juiste persoon te krijgen. Zo kunnen de partijen die verbonden zijn aan het dossier toegevoegd worden en krijgen zij ook een eigen login om het dossier op te kunnen volgen.

Agenda

Het platform brengt deze 3 belangrijke pijlers samen. Deze tool zal helpen om de communicatie over documenten op een efficiënte manier bij de juiste persoon te krijgen. Zo kunnen de partijen die verbonden zijn aan het dossier toegevoegd worden en krijgen zij ook een eigen login om het dossier op te kunnen volgen.

Inbox user interface
Inbox user interface

Sterke universele zoekmachine

De universele zoekmachine van Legal Square maakt het mogelijk alle dossiers en partijen eenvoudig terug te vinden. U kan uiteraard zoeken op referentie, maar ook op naam, e-mail, adres, ...

Time tracking

Met Legal Square krijgt u de mogelijkheid om uw tijd die u presteert te registreren en op te slaan in het dossier. Hierdoor is de stap van prestatie naar facturatie kort en eenvoudig om op te volgen.

Verschillende integraties

Versnel uw interne werking door de naadloze integratie van Legal Square met Office 365, E-deposit en Isabel. Bewerk Word documenten, plan uw banktransacties en raadpleeg verschillende databanken zonder het platform te verlaten.